wtorek, 27 sierpnia 2013

Odcinek 1 sezon 3

Witam,

Dzisiaj jak na większości blogów u mnie też pojawi się opinia na temat pierwszego odcinka trzeciego sezonu. Jutro postaram się wstawić nowy pomysł na opowiadanie, czyli odcinek pierwszy sezonu pierwszego moimi sielankowymi oczami. Teraz czas na kilka słów o wczorajszym odcinku moimi oczami.

Stwierdzam, iż nie jestem obiektywna, ponieważ ludzie widzą wady, a ja nie.

Dialogi cudowne, operacje i przypadki medyczne super! Szczególnie operacja Filipa. Pierwszy raz widziałam, tyle lekarzy przy jednym stole!

Śmiałam się wczoraj, szczególnie, gdy słyszałam dialogi Ali i Maksa, Ali i Sylwii, Ali i Beaty, Daniela i Sylwii i wiele innych!

Wzruszyłam się, kiedy Ala rozmawiała z p. Janiną.

O wątkach Ali i Maksa nie wspomnę! Były cudowne! Zboczona Ala to jest to co lubię oglądać! Liczę na więcej scen łóżkowych! :)

O grze aktorskiej nie wspomnę! Pani Madzia i Pan Paweł genialnie zagrali na emocjach, zresztą jak zwykle...

To tak w skrócie :)
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Mi sie najlepiej podobała dialog Ali i Maksa po operacji Ordy...Ale troche dziwnie jak Olga przyszła..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych momentow :)

      I ten to najgorszy moment z Olga, ale coz...

      Usuń
  2. Ja mam tak samo, wszędzie widzę same pozytywy i w odcinku podobało mi się absolutnie wszystko. ;)

    OdpowiedzUsuń